Jul 7, 2010

pengalaman pertama


sebaik sahaja doktor mengesahkan aku hamil 5 minggu, perasaan bercampur baur. yang pasti aku cuak bila memikirkan yang aku bakal bergelar ibu. adakah aku bersedia? itu adalah persoalan awal yang bermain di fikiranku. gembira? ya, sudah pasti aku gembira, tetapi, mampukah aku menghadapi cabaran dan dugaan sebagai wanita hamil dan bakal bergelar ibu? hampir 2 mggu aku membiarkan persoalan tersebut mengganggu fikiran aku. Alhamdulillah dengan sokongan suami yg banyak membantu, juga melalui pembacaan dan pengalaman dr kawan2 yg sudah bergelar ibu, akhirnya persoalan tersebut tidak lagi menjadi satu beban, sebaliknya aku semakin tidak sabar menanti kelahiran bayi pertama kami. :)

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2008 Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men