Nov 10, 2010

Sekadar Coretan..


alhamdulillah, dh masuk minggu ke-35.. tak sabar rasenya menunggu saat kelahiran si comel yg sentiasa aktif di dalam perutku.. emm.. barang2 persiapan kelahiran aku tak packing lagi.. weekend ni baru nak packing dan letak dlm bonet sblm balik kampung sempena raya haji.. esok routine check up kat Annur Bangi.. hopefully semuanya ok, insyaAllah.. barang2 baby mostly aku dh siapkan, kecuali ada beberapa lagi barang yg belum dibeli.. aku banyak shopping brg2 baby kat Jusco, masa sale.. ada gak barang2 yg aku beli online.. recommended website www.littlewhiz.com dan www.mybbstore.com.. servis mmg cepat dan puas ati.. kat littlewhiz byk discounted price item.. harga mmg jauh beza kalau beli kat kedai.. ni antara brg2 yg aku beli online..







0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2008 Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men