Feb 24, 2011

Balqis @Nursery


minggu pertama keje slps cuti bersalin, mmg byk menguji kesabaran aku.. aku masih lagi dalam proses belajar bab pengurusan masa dalam menguruskan rumahtangga setelah lahirnya balqis.. balqis aku hantar ke nursery 'Ummu Rania' di Acasia Park.. so far, nursery tu nampak ok dan pengasuh2 pon nampak ok.. setiap hari tugas aku menghantar balqis jam 7:30am, dan jemput before 6:30pm.. kalo tak byr OT, 1/2 jam RM5, 1 jam RM9.. agak mahal kalo dibandingkan dengan nursery2 lain.. tp setakat ni aku tak penah lewat menjemput balqis.. bila nampak je muka balqis, terus hilang segala penat.. ada jugak kakak jiran depan umah aku ni volunteer nak jaga balqis.. tapi aku prefer hantar ke nursery, reason sbb tugas nursery mmg hanya mengasuh dan menjaga kanak2 bawah 5 tahun.. even aku or husband cuti on weekdays pon still boleh hantar ke nursery.. :)

1 comments:

Herneyane Binti Jasman on February 25, 2011 at 12:41 AM said...

well.. julie, that's what mothers do right?? taking care of husband including anak2.. great experience kan.. sedar tak sedar dah tua gak kita nie julie.. ntah bila aku nak jumpa anak ko & bila plak anak aku nak jumpa auntie julie kawan mummy dia.. hehehe.. btw, enjoy urself..

Post a Comment

 

Copyright © 2008 Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men