Feb 24, 2011

Pasal keje lagi..


dh masuk minggu ke-3 aku bekerja.. masih lagi tiada apa yg dpt memotivasikan aku utk bekerja dgn penuh semangat.. sampai bila la nak terus camni.. dengar kata bonus masuk esok.. kalo betul, Alhamdulillah.. appraisal 2010, membuatkan aku lagi kecewa dan kecil hati dgn bos aku.. macam aku ni tak ada apa2 sumbangan sepanjang 2010.. masuk april ni, dh 5 tahun aku keje kat sini, dan appraisal 2010 la yg plg mengecewakan.. aku mmg nak cari keje lain, tapi mostly DBA  keje shift.. itu yg sampai skrg masih di sini.. skrg ni plak, environment kat opis dh lain, tak macam dulu.. company pon dh lain.. dulu CDC, skrg SCSB.. emm.. macam2..   

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2008 Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men