Feb 25, 2011

Majlis Kesyukuran Aqiqah Balqis - part 1


insyaALLah, majlis kesyukuran aqiqah baby balqis akan diadakan next week 5 Mac kat Banda Hilir, rumah mentua aku.. 5 Mac tu jugak hari lahir mak mentua aku yg aku panggil mama, kira double event la.. tarikh lahir balqis plak sama ngan ayah mentua aku iaitu pada 9 dec.. hehe.. senang nak ingat.. majlisnye next week, tapi aku tak prepare goodies apa nak bagi pada tetamu nanti.. cuma aku dh tempah muffin kat anis bakery, masa aku kawen dulu pon aku tempah kat anis bakery, so dah tau rupa dan rasa muffin tu.. sedap dan tahan lama.. apa lagi ntah aku nak bagi.. jap lagi aku nak ke nilai 3, tak jauh, 10 mnt je dr umah.. nak tgk apa2 barang menarik yg boleh dijadikan door gift.. 

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2008 Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men